24 stycznia 2012

Malować każdy może czyli easy paiting

Przestraszyłam się wczoraj,  bo ni stąd ni zowąd nie mogłam wejść na swojego bloga. Dzisiaj podobnie. I zrobiło mi się żal, że być może już nie będę mogła pisać w kosmosie. Przeprowadziłam dochodzenie, czy tylko ja mam takie kłopoty i okazało się, że to problem szerszy, skarżyły się dziewczyny, że nie wyświetlają się posty, komentarze, nie można się zalogować itd. Pokrzepiona myślą, że to chwilowa awaria, czekałam w napięciu, ufff. Odpuściło, jest!
Dzisiaj easy paiting, czyli łatwe malowanie. Impresjonizm produkcji wlasnej:
Telepatycznie postanowiłyśmy z moją koleżanką zamieścić zdjęcia tego samego obrazka
Easy paiting to fantastyczna zabawa dla kochających malować, a mniej zdolnych. Z papieru do decoupage`u wyrywa się znaczące motywy i domalowuje resztę, np tło. Najwięcej frajdy miałam z malowania obłoczków
Całość pokryta specjalną przezroczystą pastą strukturalną w celu zabezpieczenia obrazka. Stawiamy na sztalugach i mamy oryginał w domu. Można malować w ten sposób nawet "Bitwę pod Grunwaldem", ale to dla wytrwałych :)
Pozdrawiam ciepło


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Pierwszy raz spotykam się z tą techniką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawie to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)