7 lutego 2012

uchylam rąbka...

Od jakiegoś czasu jestem fanką internetowego sklepu BelleMaison http://www.bellemaison.pl/.  Oglądałam piękne przedmioty, jakie ma w ofercie i kiedy okazało się, że możliwy jest  również odbiór osobisty zamówionego towaru, a ja mieszkam na tej samej ulicy co siedziba firmy, - pojechałam, zobaczyłam, oniemiałam :) W zasadzie mogłabym na pniu kupić wszystko (no, prawie wszystko); zdecydowanie moje klimaty :) Przemiła właścicielka, uprzejma, uśmiechnięta obsługa - jestem pod dużym, pozytywnym wrażeniem. Te dwa drobiazgi będą częścią candy - już dziś serdecznie zapraszam. Reszta candy się suszy, szlifuje i maluje :)

Wszystko pięknie opakowane, z firmowym kartonikiem
Jestem pod dużym wrażeniem 
Pozdrawiam ciepło, mróz chyba odpuszcza...

6 komentarzy:

  1. Weszłam na te stronę i ..jejku jakie cuda ! Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No już się doczekać nie mogę, hihi.:)) Sklep niezły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze odbieram od nich osobiście zakupione skarby, bo to prawie po sąsiedzku.:) przez kilka lat pracowałam w szkole na Irysowej, wiec pewnie gdzieś blisko ciebie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, więc jesteśmy prawie sąsiadkami :) od dawna zaglądam cichcem na Twój blog i podziwiam. Gościć Cię u siebie to przyjemność. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wieszaczki, rzeczywiście mają ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ! :) Śliczny blog, dołączam do grona stałych podglądaczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)