9 lutego 2012

Zapraszam na candy

22 lutego ubiegłego roku napisałam swojego pierwszego posta. Dzisiaj zapraszam serdecznie na candy. Do przytulenia są:

Szczegółowo:
Zawieszka (podkładka) z wykorzystaniem mojego ukochanego kraka dwuskładnikowego, można zawiesić na sznureczku lub koronce. Do kompletu dwie świece z tym samym motywem..
Słodka osłonka z serduszkiem, zakochałam się w niej
Zapowiadane już wieszaczki z BelleMaison
Drewniany mały świecznik zrobiony w technice shabby chic
Wieszak będący nieudolną próbą przypomnienia sobie pittorico:)

Osoby, które chcą wziąć udział w candy, proszę o deklarację pod postem i zamieszczenie pierwszego zdjęcia z posta na swoim pasku bocznym. Jeszcze raz zapraszam do zabawy
Pozdrawiam ciepło, Polinne

89 komentarzy:

  1. Pierwsza! No może tym razem szczęście mi dopisze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. trójke wybierz pani:))trójkę...wieszaczki:)))) i cała reszta cudna:))-kolejnych roczków

    OdpowiedzUsuń
  3. cudności, ustawiam się w kolejce, wspaniałe Candy.
    Może się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku !!!
    Życzę wielu nastęnych lat blogowania w miłej atmosferze !!!
    Candy wspaniałe wszystko mi się podoba ;-)
    Zaryzykuję, choć ostatnio nie mam szczęścia a takich zabawach.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cudowności przygotowałaś,że jak tu nie spróbować szczęścia:) Ustawiam się !
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiły komentarz:)
    Zostanę tutaj na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ustawiam się w kolejce. Wszystko jest takie piękne i klimaciarskie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Miło że do mnie zajrzałaś. Oczywiście zapisuję sie na candy :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty! prezenty! I to jakie! I to ile! Ochoczo ustawiam się w kolejce - o mamusiu! ale fajnie byłoby zostać wylosowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jakie śliczności! Ja też ustawiam się w kolejce :) I gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacja do niedlugiej okraglej rocznicy!
    Swietne candy, oczywiscie zapisuje sie i dziekuje za zaproszenie.

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, jakie cudności... może mi się poszczęści, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności.Zapisuję na Candy obowiązkowo.Wieszaczki są cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jakie cuda :) dziekuje za zaproszenie ,chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednym słowem - piękne, chętnie staję w kolejce
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przygotowałaś niesamowite cukierasy :) Wieszaczki ...cudo!!! :)
    Z wielką chęcią dołączę do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne cukierasy.
    Dziękuję za wizytę u mnie i zapisuje sie na te wspaniałości.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne cukierki :-)
    Ja również ustawię się w kolejeczce :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!!! Jakie wspaniałe candy:)
    Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam i gratuluję rocznicy.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne candy:)marzę i się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej,ależ piękna podkładka-cudna!
    Ja też jestem chętna na te wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wizytę i zaproszenie:) z przyjemnością się zapisuję:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. I mnie proszę zapisać! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy! Piękne candy, piszę się i zapraszam na moje słodkości :))

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja przyłączę się do zabawy. Banerek zamieszczony, cierpliwie czekam na losowanie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pysznościowe candy!!! Zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę! Wkomponuję się w ogonek i wyrażam chęć przygarnięcia: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są cukierasy u Ciebie.
    Z przyjemnością stanę w kolejkę:)
    Może się uda:) Zapraszam na candy do siebie.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skusiła mnie ta osłonka, też się zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam z przyjemnością do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się oprzeć takim przedmiotom,co arcydzieło samo w sobie,wszystko jest niebiańsko piękne,aż dech zapiera,jeżeli szczęśliwa ręka Twa wylosuje mnie spośród wszystkich pragnących równe bardzo jak ja,(a nawet bardziej;)będę najszczęśliwszą osobą pod słońcem:-)
    Wzdychając -czekam na wynik;)
    Pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za możliwość udziału w zabawie .
    Na blogu zostaję dłużej bo jest co oglądać .
    Pozdrawiam ciepło Mili

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe dzieła! Chętnie się zgłoszę. Zapraszam na mojego bloga FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Osłonka, świecznik, wieszaczki... po takie słodkości muszę ustawić się w kolejce:).
    Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę następnych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, wspaniałości u Ciebie.
    Koniecznie muszę spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam :)
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe cukierasy, chętnie się po nie ustawię:) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie cudne klimatyczne Candy, muszę się ustawić w kolejce.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Och jakie śliczności...piękne...

    Serdecznie pozdrawiam
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam zapisuję się i zapraszam na candy u mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wieszaczki i osłonka na doniczkę powaliły mnie na podłogę! Przepiękne! Ślinie się już do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością dołączam do zabawy :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ cudności :) Trudno przejść obojętnie, dlatego z wielką chęcią się zapiszę :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj.
    Zgłaszam się i ja.
    Śliczności proponujesz;-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękności... ustawiam się z przyjemnością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustaliam się w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Może i na ostatnią chwilę, ale zobaczywszy tyle słodkości nie mogłam się powstrzymać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Same słodycze u Ciebie. Nie można się oprzeć.
    Pozdrawiam
    monia0083.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Świecznik jak marzenie, byłabym nawet skłonna zrezygnować z pozostałych nagród tylko dla niego, nie jednak trace czasu i dopisuje się do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale prezenty, śliczne chętnie się zapisuję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się, obok takich cudeniek trudno przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I jeszcze ja sie zglaszam:) Jako, ze jutro sa moje imieniny moze szczescie mi dopisze hihi. Piekne te cukierki-wszystkie, ale wieszak jest najcudowniejszy!!!
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. Na samym koncu sie ustawiam i licze na łut szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  54. wow, śliczne rzeczy! chętnie się nimi zaopiekuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie darowałabym sobie gdybym nie wzięła udziału w takim candy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Och, jakie śliczności! Ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :) I gratuluję rocznicy!
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jeszcze przed czasem zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  58. chętnie przytulę :) a co!
    uda mi się...? może się uda :)
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne rzeczy rozdajesz;-)
    Zapisuję sie i czekam niecierpliwie końca miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie opieram się i zapisuję na słodziutkie cukierasy.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Same cudowności. Bardzo proszę mnie zapisac w kolejkę.
    Pozdrawiam
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Wpadłam na chwilkę, a zostałam dłużej, bo i blog ciekawy i candy kuszące, zwłaszcza zawieszka i wieszaczki :) - ustawiam się więc z nadzieją w kolejce... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe candy
    same cudeńka
    więc zapisuję się z ogromną chęcią
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chcem
    barbi.vip@interia.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo chętnie stanę w kolejce :)

    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak u Ciebie sympatycznie z ogromną chęcią się zapisuje :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. przepiękne te rzeczy...staję w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne! I drobiazgi i blog.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  69. WOW! I like it so much!
    Come on my blog fot "Candy" too!
    Olenka,Athens,Greece
    otiouolga-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne nagrody, zgłaszam chęć w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam! I ja ustawiam się w ogonku :-) Przecudne podarki :-) Pozdrawiam JSzl

    http://joanna.szlagor.net/

    OdpowiedzUsuń
  72. ja rowniez sie jeszcze zapisuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Staję w kolejce po te cudowności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kiedy będzie losowanie? :D nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuje się na cukieraski.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. W ostatniej chwili ale z nadzieją na wygraną zapisuję się!!!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  77. ustawiam się w kolejce, wspaniałe Candy.
    http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudne candy, zakochałam się w każdej prezentowanej przez Ciebie rzeczy :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu. Z radości skakałabym do nieba hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja ustawiam się w ogonku po te cudności. Pozdrawiam Asia joajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. A losowanie kiedy?
    Ustawiam się ;)
    Pozdrawiam, Miko

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudeńka może jeszcze ja się załapię?

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się ;)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie :)